تفاوت فلیک با ژاوی از نگاه لواندوفسکی

تفاوت فلیک با ژاوی از نگاه لواندوفسکی

پایگاه خبری فوتبالی - روبرت لواندوفسکی ستاره لهستانی بارسلونا تایید کرد که تفاوت بسیاری میان سبک بازی هانس دیتر فلیک و ژاوی هرناندز وجود دارد.

به گزارش فوتبالی، از زمان حضور هانسی فلیک روی نیمکت کاتالان ها، می توان تحول و شادابی را در بلوگرانا مشاهده کرد. بارسلونا در 4 بازی اول خود توانسته با اقتدار حریفانش را شکست دهد و با جمع آوری کامل 12 امتیاز، در صدر جدول قرار بگیرد. بارسلونا در فصل گذشته زیر نظر ژاوی روزهای خوبی را تجربه نمی کرد و حالا به نظر می رسد آن ها روزهای متفاوتی را زیر نظر هانسی فلیک پشت سر می گذرانند. 

روبرت لواندوفسکی ستاره لهستانی که قبل از بازی در بارسلونا، سابقه همکاری با فلیک را در بایرن مونیخ دارد به خبرنگاران گفت: "سبک فلیک با ژاوی خیلی متفاوت است، شما می توانید این را ببینید. شما هیچ وقت چنین عملکردی از ما در فصل گذشته ندیده اید. همانطور که هانسی در ابتدا گفت، او می خواهد یک تیم بسیار هجومی تشکیل دهد که فرصت های زیادی خلق می کند و گل های زیادی می زند و به خوبی پرس می کند. ما آغاز خیلی در این فصل داشته ایم و امیدوارم همین روند را در ادامه فصل داشته باشیم. با اتحاد، می توانیم دست به کارهای بزرگی در این فصل بزنیم."

4416