مدافع راست چلسی در اردوی تیم ملی فرانسه حاضر نمی‌شود

مدافع راست چلسی در اردوی تیم ملی فرانسه حاضر نمی‌شود

پایگاه خبری فوتبالی- مالو گوستو مدافع راستی فرانسوی باشگاه چلسی به دلیل مصدومیت قصد ندارد در اردوی تیم ملی زیر ۲۱ سال فرانسه شرکت کند.

به گزارش فوتبالی، مالو گوستو مدافع ۲۱ ساله و فرانسوی باشگاه چلسی به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ از حضور در اردوی تیم ملی زیر ۲۱ سال فرانسه اجتناب کرد و برای ادامه روند درمان خود در کمپ چلسی خواهد ماند.

به گزارش ایونینگ استاندارد، مالو گوستو پس از مصدومیتی که در ناحیه همسترینگ در جریان بازی روز یک‌شنبه مقابل کریستال پالاس دچار شد، از حضور در اردوی تیم ملی زیر ۲۱ سال فرانسه منصرف شد.

فدراسیون فوتبال فرانسه نیز تایید کرده که این مدافع راست در اردوی تیم برای دو دیدار تیم ملی زیر ۲۱ ساله‌های این کشور برای بازی با اسلوونی و بوسنی و هرزگوین حضور نخواهد داشت.

مالو گوستو که با وجود مصدومیت و محرومیت ریس جیمز در شروع رقابت‌های لیگ برتر همانند اکثر بازی‌هل فصل گذشته گزینه‌ی اصلی آبی‌ها در سمت راست خط دفاعی بود، در دقیقه ۷۴ بازی مقابل کریستال پالاس از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شد و بازی را ترک کرد‌.

انزو مارسکا سرمربی چلسی نیز پیش از این گفته بود در مورد مالو گوستو، وسلی فوفانا و کریستوفر انکونکو سه ستاره فرانسوی چلسی احتیاط می‌کند و می‌خواهد آن‌ها پس از مصدومیت‌های سنگینی که پشت سر گذاشته‌اند به خوبی رهایی یابند و پس از آن به طور مداوم بازی کنند.

۱۴۲۸