احساس وظیفه خرید جدید منچستریونایتد برای بردن جام

احساس وظیفه خرید جدید منچستریونایتد برای بردن جام

پایگاه خبری فوتبالی- مانوئل اوگارته، هافبک اروگوئه‌ای منچستریونایتد که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به جمع قرمزها پیوسته، در آخرین مصاحبه خود اعلام کرده است که انگیزه بالایی برای کسب جام با منچستریونایتد دارد.

به گزارش فوتبالی، منچستریونایتد در تابستان امسال در بازار نقل و انتقالات فعالیت خوبی داشت. قرمزهای شهر منچستر با خرید چند بازیکن همچون لنی یورو، نوصیر مزرویی، ماتیس دلیخت و در نهایت مانوئل اوگارته، سعی کردند تا تیم خود را به بهترین شکل ممکن برای فصل جدید آماده کنند. آن‌ها برای فصل جدید امید زیادی داشتند تا تیمشان سرانجام از شرایط نابه‌سامان خارج شود و بتواند به جمع مدعیان قهرمانی لیگ برتر انگلیس اضافه شود.

پس از پیروزی سخت مقابل فولام امیدواری‌هایی برای شروع فصلی بهتر به وجود آمد، اما دو شکست متوالی مقابل برایتون و لیورپول مشت سهمگینی بود بر صورت تمام آرزوهای رنگین هواداران منچستریونایتد. با این وجود اما باز هم برخی از اعضای این باشگاه نسبت به فصل جاری امیدوار هستند و می‌خواهند به مبارزه و رقابت ادامه دهند.

مانوئل اوگارته، یکی از خریدهای تابستانی منچستریونایتد از جمله بازیکنان امیدوار است. او در این رابطه گفت: "با حضور در منچستریونایتد، مسئولیت خاصی را احساس کردم. ما موظف به رقابت و بردن جام‌هاییم."

حال اما باید دید در پایان منچستریونایتد چه نتایجی به دست می‌آورند. اگر همین روند ادامه داشته باشد بعید است اریک تن هاگ تا نیم‌فصل دوم به عنوان سرمربی منچستریونایتد به کار خود ادامه دهد.

1428