رکوردشکنی‌های ستاره بارسلونا ادامه دارد؛ یامال یک رکورد دیگر را هم شکست

رکوردشکنی‌های ستاره بارسلونا ادامه دارد؛ یامال یک رکورد دیگر را هم شکست

پایگاه خبری فوتبالی- لامین یامال، ستاره جوان این فصل بارسلونا که در فصل گذشته رکوردهای زیادی را به نام خود کرده بود، حال توانست یک رکورد جدید را به نام خود بزند.

به گزارش فوتبالی، بدون شک لامین یامال یکی از آینده‌دارترین بازیکنان جوان اروپا است. او پس از درخشش در ترکیب بارسلونا، به اردوی تیم ملی اسپانیا دعوت شد و توانست در مسابقات یورو 2024 هم در کنار بازیکنانی همچون دنی اولمو و نیکو ویلیامز خوش بدرخشد و شرایط را برای قهرمانی لاروخا در یورو فراهم کند.

او حالا با آغاز فصل جدید نیز به درخشش خود ادامه می‌دهد. این ستاره جوان در هر 4 بازی ابتدایی بارسلونا در لالیگا بر روی گل‌های تیمش تاثیرگذار بود و نشان داد که در اوج آمادگی به سر می‌برد. او در کنار دنی اولمو، رافینیا و البته رابرت لواندوفسکی، یک خط حمله زهردار و خطرناک را زیر نظر هانسی فلیک ساخته است.

او حالا رکوردی جدید به نام خود زده است. لامین یامال با 17 سال و 49 روز، تبدیل به جوان‌ترین بازیکن تاریخ لالیگا شد که به رکورد 10 پاس گل در این لیگ می‌رسد. او همچنین 20 پاس گل در کارنامه خود ثبت کرده است، این در حالی است که لیونل مسی در 20 سالگی توانست به این رکورد برسد.

شواهد نشان می‌دهند که آینده درخشانی در انتظار یامال است و او اگر به خوبی از استعدادش محافظت کند، می‌تواند تبدیل به یکی از بازیکنان تاثیرگذار در تاریخ فوتبال جهان شود.

1428