سومین تیم خوزستانی لیگ‌ برتر فوتسال زنان؛ خرید های تازه نفت امیدیه

سومین تیم خوزستانی لیگ‌ برتر فوتسال زنان؛ خرید های تازه نفت امیدیه

پایگاه خبری فوتبالی- تیم فوتسال زنان نفت امیدیه که سال گذشته از لیگ دسته یک به لیگ برتر فوتسال زنان صعود کرد، از خرید های جدید خود رونمایی کرد.

به گزارش فوتبالی، یکی از تیم های پر سر و صدا در فصل نقل و انتقالات فوتسال زنان، تیم نفت امیدیه خوزستان بوده که بازیکنان زیادی را جذب کرده است.

نفت امیدیه سال گذشته با قرار گرفتن در رده دوم لیگ دسته اول فوتسال زنان توانست جواز حضور در لیگ برتر را بدست بیاورد. تیمی که در نقل و انتقالات تابستانی خوب ظاهر شد تا کسی آن ها را به‌ چشم یک تیم از پیش باخته نبیند.

نفتی ها در نقل و انتقلات فاطمه حسینی را از پالایش نفت آبادان، زینب کرمی و ریحانه فتحه را از ملی حفاری اهواز، زهرا کیانی و زهرا کوراوند را از مس رفسنجان، شهین افلاکی را از شاهین نطنز، سمانه فرجی و فهیمه قنبری را هم از مبلمان کلاسیک مشهد جذب کردند تا تقریبا یک تیم کامل را به امیدیه آورده باشند.

تیم نفت امیدیه این روزها تمریناتش را زیر نظر محمدرضایی سرمربی این تیم انجام می دهد تا با آمادگی بالایی به رقابت های لیگ برتر فوتسال قدم بگذارد. پالایش نفت آبادان، ملی حفاری اهواز و نفت امیدیه ۳ تیم خوزستانی لیگ برتر فوتسال زنان را تشکیل می دهند تا این استان بیشترین تیم را در لیگ برتر داشته باشد.

6001