امبایه نیانگ جدیدترین گزینه پرسپولیس؛ ستاره میلان به تهران می‌آید؟

امبایه نیانگ جدیدترین گزینه پرسپولیس؛ ستاره میلان به تهران می‌آید؟

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم ۲۹ ساله سنگالی جدیدترین گزینه مدیریت پرسپولیس برای تقویت خط حمله است.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس در خط حمله خود مشکلات زیادی دارد و این موضوع بر فردی پوشیده نیست.

بسیاری تصور می‌کردند با حضور همزمان علی علیپور و عیسی آل‌کثیر، قرمزهای تهران زهر زیادی در حملات داشته باشند اما اکنون‌ و با گذشت سه بازی از لیگ بیست‌وچهارم، نه علیپور و نه عیسی گلی را به‌ثمر نرسانده‌اند.

در همین راستا، مدیریت پرسپولیس چند روزی است به‌دنبال مهاجم جدید و خارجی می‌گردد. در این بین نام‌های زیادی پیرامون پیوستن به جمع قرمزهای تهران شنیده‌ می‌شود اما تا این لحظه توافق به هیچ بازیکنی حاصل نشده است.

امبایه نیانگ جدیدترین گزینه مطرح شده برای حضور در جمع شاگردان خوان کارلوس گاریدو است که سابقه بازی در لیگ‌های معتبر اروپایی را دارد. نیانگ سال‌ها در میلان حضور داشت و البته در مقطعی به تیم‌های دیگر قرض داده می‌شد.

این بازیکن حتی سابقه بازی در الاهلی عربستان را دارد و بنابراین با فضای فوتبال غرب آسیا ناآشنا نیست. مهاجم سنگالی در ابتدای فصل گذشته عضوی از امپولی بود و گل‌های مهمی مقابل ساسولو، فیورنتینا، رم و… به‌ثمر رساند.

مذاکرات رضا درویش با این بازیکن در جریان است اما ظاهرا مبلغ درخواستی نیانگ با مبلغ پیشنهادی قرمزها فاصله زیادی دارد و حالا باید دید سرنوشت این بازیکن و پرسپولیس به کجا کشیده می‌شود.

۵۷۹۳