قانون عجیب سرمربی تیم ملی هلند؛ به لیگ عربستان بروید دیگر دعوت نمی‌شوید!

قانون عجیب سرمربی تیم ملی هلند؛ به لیگ عربستان بروید دیگر دعوت نمی‌شوید!

پایگاه خبری فوتبالی- رونالد کومان، سرمربی سابق بارسلونا و فعلی تیم ملی هلند در آخرین کنفرانس مطبوعاتی خود اعلام کرد دلیل دعوت نشدن استیون برخواین به تیم ملی هلند، تصمیم او برای رفتن به لیگ حرفه‌ای عربستان بود.

به گزارش فوتبالی، در ساعات اخیر استیون برخواین، وینگر مهاجم تیم ملی هلند و سابق باشگاه تاتنهام، به صورت رسمی به الاتحاد عربستان پیوست تا در کنار دیگر ستاره‌های دنیای فوتبال در این لیگ توپ بزند. اما نکته جالب توجه در خصوص این انتقال این است که با اعلام رونالد کومان، دیگر قرار نیست این بازیکن به اردوی تیم ملی هلند دعوت شود، حتی اگر بهترین عملکرد را داشته باشد.

رونالد کومان، سرمربی لاله‌های نارنجی در همین باره گفت: "استیون برخواین در 26 سالگی تصمیم گرفت به لیگ عربستان برود. این نشان می‌دهد که او روحیه جاه‌طلب ندارد. پرونده حضور او در تیم ملی هلند بسته شده است. احتمالا او از نظر من درباره انتقال به عربستان اطلاع داشته است."

با این وجود، احتمالا دیگر بازیکن‌های هلندی برای انتقال به لیگ حرفه‌ای عربستان مردد باشند، چرا که ظاهرا سرمربی تیم ملی هلند این لیگ را تحریم کرده و حضور در آن را مبنی بر بی‌انگیزگی بازیکن می‌داند. حالا باید دید آیا روند انتقال بازیکنان هلندی به لیگ حرفه‌ای عربستان متوقف می‌شود یا خیر؟

باید گفت دیگر رونالد کومان هم با پروژه لیگ عربستان مخالف است و مانند تونی کروس تلاش می‌کند تا از توسعه آن جلوگیری کند.

1428