هیدینک: در 20 دقیقه اول بازی برابر میلتون راه گلزنی را فراموش کرده بودیم

هیدینک: در 20 دقیقه اول بازی برابر میلتون راه گلزنی را فراموش کرده بودیم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، گاس هیدینک پس از پیروزی 5 بر یک چلسی برابر میلتون کینس دونز دسته سومی در دور چهارم از بازی‌های جام حذفی انگلیس که پرونده مرحله یک شانزدهم نهایی این رقابت‌ها را بست، گفت: باید این موضوع را در نظر بگیریم که حریف‌مان با تمام احترامی که برایش قائل هستیم تیمی از دسته پایین‌تر بود اما بابت عملکردی که در بازی برابر این تیم داشتیم هم می‌توانیم خوشحال باشیم. در 20 دقیقه اول انگیزه و جاه‌طلبی‌مان برای یکسره کردن کار حریف پیش از پایان بازی را نشان دادیم اما فراموش کرده بودیم که چطور باید گل بزنیم. حریف گل تساوی را زد اما واکنش ما به این گل خورده خوب بود.

در پیروزی چلسی برابر میهمان دسته سومی‌اش، اسکار برزیلی بهترین بازیکن میدان بود چون در نیمه اول هت‌تریک کرد که این اولین هت‌تریک او برای چلسی بود. ادن ازار، هافبک بلژیکی آبی‌پوشان لندن هم که در ترکیب اصلی قرار گرفته بود اولین گلش از روی نقطه پنالتی را در این فصل به ثمر رساند. برتراند ترائوره نیز اولین گل خود را با پیراهن چلسی زد.

هیدینک در پاسخ به این سؤال که آیا پیروزی تیمش برابر میلتون کینس دونز، بهترین نمایش شاگردان او در این فصل بوده است، عنوان کرد: نمی‌دانم. ما هفته پیش برابر آرسنال بازی کردیم که آن یک بازی متفاوت بود اما من تعهد و مسئولیت‌پذیری تیمم را در آن بازی دوست داشتم. معمولاً تمرکز تیم پس از زدن گل ممکن است دچار افت شود.

سرمربی چلسی سپس دلیل رضایتش از عملکرد بازیکنان خود پس از آغاز دومین دوره مربیگری‌اش در استمفوردبریج را اعلام کرد و گفت: بازیکنان واکنش بسیار خوبی به شیوه کاری ما نشان دادند. اینکه ما از بازی‌های اخیرمان نتیجه گرفته‌ایم اهمیت زیادی دارد. در ابتدای کار ما چند تساوی داشتیم اما جایگاه چلسی این تیم را به کسب نتیجه‌ای بیش از یک تساوی ملزم می‌کند. ما باید احساس امنیت می‌کردیم و از زمانی که این احساس در میان بازیکنان ما به وجود آمد، پیروزی‌های متوالی ما آغاز شد که البته آن هم در چنین لیگ سختی عادی نیست.

انتهای پیام/