کاپیتان محبوب برزیل، پس از ۷ سال با پیراهن جدید!

کاپیتان محبوب برزیل، پس از ۷ سال با پیراهن جدید!

پایگاه خبری فوتبالی - کاپیتان محبوب سابق صنعت نفت آبادان پس از هفت سال از این تیم جدا شده است.

به گزارش فوتبالی، صنعت نفت آبادان یکی از تیم های سقوط کننده به لیگ آزادگان در فصل گذشته بود تا برزیلی های فوتبال ایران پس از مدت‌ها دوباره در سطح اول فوتبال ایران حضور نداشته باشند و برای رسیدن به سطح اول باشگاهی ایران دوباره تلاش کنند.

همین سقوط باعث شده تا برخی بازیکنان این تیم تصمیم به جدایی از جمع زردپوشان بگیرند و یکی از این نفرات کاپیتان محبوب هفت سال اخیر صنعت نفت یعنی طالب ریکانی است.

طالب ریکانی هافبک ۳۴ ساله‌ای که در هفت فصل اخیر عضوی از تیم برزیلی های ایران بود و بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو می‌بست و بازیکنی بسیار محبوب بین تیفوسی های آبادانی محسوب می‌شد.

ریکانی که خود اهل آبادان و محصول آکادمی این باشگاه است، سابقه بازی در تیم های فولاد، استقلال اهواز، استقلال خوزستان و سپاهان را هم در کارنامه دارد و سومین دوره حضور وی در صنعت نفت پس از هفت فصل حضور در این تیم به پایان رسید و وی تیم جدیدی را برای بازی در لیگ برتر انتخاب کرده است.

ریکانی که چند روز پیش خبر حضورش در آلومینیوم اراک مخابره شد، دیروز برای اولین بار همراه با اراکی‌ها تمرین کرد تا از هفته چهارم در اختیار مجتبی حسینی در ایرالکو باشد و پس از سال‌ها با پیراهنی جدید در لیگ برتر دیده شود.

1997