ستاره تراکتور و سودای درخشش مجدد برابر قرقیزستان

ستاره تراکتور و سودای درخشش مجدد برابر قرقیزستان

پایگاه خبری فوتبالی - ستاره این فصل تراکتور سابقه گلزنی به قرقیزستان را در کارنامه دارد.

به گزارش فوتبالی، مهدی ترابی یکی از بازیکنان خبرساز نقل و انتقالات تابستانه فوتبال ایران بود. بازیکنی که با اتمام قراردادش با پرسپولیس، پیشنهاد این تیم برای تمدید را نپذیرفت و راهی تراکتور شد تا یکی از خریدهای گران قیمت محمدرضا زنوزی برای تی‌تی‌ها باشد.

بازیکنی که در سه بازی ابتدایی تراکتور هم جزو مردان ثابت دراگان اسکوچیچ بوده و البته توانسته نقش خود را در تیم جدید هم به خوبی ایفا کند و جزو بازیکنانی بوده که برای تراکتور خوب کار کرده تا همانند زمان حضورش در پرسپولیس به تیم ملی هم فراخوانده شود.

ترابی که باید همراه با سایر هم‌تیمی هایش در اولین بازی تیم ملی در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی در اصفهان مقابل قرقیزستان قرار گیرد، سابقه گلزنی به این تیم را در کارنامه دارد.

ستاره تراکتور در بازی دوستانه تیم ملی به هدایت کارلوس کی‌روش که ۸ سال پیش برگزار شد، در ترکیب ابتدایی سرمربی پرتغالی قرار داشت و موفق شد یکی از ۶ گل ایران در آن مسابقه را به ثمر برساند.

البته ترابی در بازی قبلی تیم ملی در مسابقات کافا هم در ترکیب ابتدایی قلعه نویی قرار داشت و ۷۴ دقیقه مقابل قرقیزستان بازی کرد که موفق به ارسال پاس گل چهارم تیم ملی به سردار آزمون شده بود و باید دید در سومین تقابل خود با قرقیزها چه عملکردی بر جای خواهد گذاشت.

1997