با اعلام خوان لاپورتا، قرارداد جدید بارسلونا با نایکی امضا خواهد شد

با اعلام خوان لاپورتا، قرارداد جدید بارسلونا با نایکی امضا خواهد شد

پایگاه خبری فوتبالی- خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا در سخنرانی امروز خود اعلام کرد که قرارداد باشگاه بارسلونا با نایکی به امضا رسیده و احتمالا کاتالان‌‌ها به زودی به قرارداد 1/1 برمی‌گردند.

به گزارش فوتبالی، یکی از مشکلات اصلی بارسلونا در تابستان امسال نبود فضای کافی در مجموع دستمزد بازیکنان بود. اتفاقی که مانع این شد مدیران بارسا برای خرید نیکو ویلیامز اقدام کنند. همچنین تلاش‌های سران باشگاه اسپانیایی برای خرید فدریکو کیه زا و استفان بایچتیچ در روزهای پایانی به همین خاطر بی‌ثمر ماند.

یکی از راه حل‌هایی که بارسلونا می‌توانست از طریق آن مشکل فیرپلی مالی را حل کند، امضای قرارداد با اسپانسر جدید بود. با این‌که گفته شده بود بارسلونا با کمپانی نایکی قراردادی جدید امضا کرده که در آن درآمد بارسلونا به طرز چشمگیری افزایش پیدا کرده، اما این خبر هرگز به صورت رسمی در رسانه‌های باشگاه منتشر نشد و احتمالا اسناد مربوط به آن هم به لالیگا ارسال نشد، چرا که بارسا برای ثبت قرارداد دنی اولمو روزهای زیادی را صبر کرد.

اما حالا خوان لاپورتا، ریاست باشگاه بارسلونا در رابطه با این قرارداد گفت: "قرارداد ما با نایکی بهترین قرارداد اسپانسری در جهان است. ما می‌توانستیم در تابستان این قرارداد را امضا کنیم اما نمی‌خواستیم برای انجام کارها عجله کنیم"

با این وجود، حالا باید گفت بارسلونا می‌تواند در پنجره نقل و انتقالات زمستانی می‌تواند فعالیت داشته باشد.

1428