ماجرای پیشنهاد فیورنتینا به قاسم حدادی‌فر و اتفاق عجیبی که مانع این انتقال شد!

ماجرای پیشنهاد فیورنتینا به قاسم حدادی‌فر و اتفاق عجیبی که مانع این انتقال شد!

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک سابق ذوب‌آهن می‌گوید سال‌ها قبل از تیم فیورنتینای ایتالیا پیشنهاد داشته ولی به جای او شخص دیگری را به ایتالیا فرستاده‌اند!

به گزارش فوتبالی، اگر قرار باشد نگاهی به وفادارترین بازیکنان تاریخ لیگ برتر بیندازیم، قطعا به نام قاسم حدادی‌‌فر برخورد خواهیم کرد. حدادی‌فر فوتبال خود را در سنین کودکی از آکادمی فوتبال ذوب‌آهن آغاز کرد و در رده‌های مختلف این تیم به میدان رفت و در نهایت عضو تیم بزرگسالان باشگاه شد. حدادی‌فر جمعا حدود 20 سال عضو باشگاه ذوب‌آهن بود و بازی‌های زیادی برای گاندوها انجام داد که در خیلی از دیدارها بازوبند کاپیتانی را هم بر دست وی دیده می‌شد.

حدادی‌فر که بیشتر او را در پست هافبک به یاد داریم، در دوران سرمربیگری افشین قطبی به تیم ملی هم دعوت شد تا در سن 26 سالگی نخستین بازی ملی خود را تجربه کند. اما بد نیست بدانید این بازیکن وفادار که بخش اعظم فوتبال خود را در ذوب‌آهن سپری کرده، در دوره‌ای از باشگاه فیورنتینای ایتالیا پیشنهاد دریافت کرده‌ بود و چیزی نمانده بود لژیونر شود، منتها یک اتفاق عجیب مانع این انتقال شد تا حدادی‌فر تمام دوران حرفه‌ای فوتبال خود را در ایران سپری کند.

به گفته خود این بازیکن، زمانی که او در تیم جوانان ذوب‌آهن مشغول به کار بوده، یک گروه استعدادیابی از فیورنتینای ایتالیا سر تمرین حضور پیدا می‌کنند و حدادی‌فر نظر آن‌ها را جلب می‌کند. حتی دعوتنامه هم برای او ارسال می‌شود و مقدمات سفر وی فراهم می‌گردد؛ اما پیش از اعزام او به ایتالیا، یک تغییر مدیریتی بدموقع در ذوب‌آهن رخ می‌دهد که موجب می‌شود به جای او، بازیکن دیگری از تیم بزرگسال ذوب‌آهن را به ایتالیا بفرستند! آن بازیکن هم در فیورنتینا نتیجه نمی‌گیرد و تنها یک هفته پس از حضور در ایتالیا، او را به ایران برمی‌گردانند.

حدادی‌فر در گفت‌وگویی که امروز با خبرگزاری ایسنا انجام داده، به شرح این واقعه عجیب پرداخته و درباره پیشنهاد از ایتالیا می‌گوید: «وقتی عضو جوانان ذوب‌آهن بودم یک گروه استعدادیابی از فیورنتینای ایتالیا سر تمرین ما آمدند. آنها همه تیم‌های پایه را بررسی و من را انتخاب کردند. حتی دعوتنامه برایم فرستادند. همه کارهایم مشغول حل شدن بود که در یک تغییر و تحول مدیریتی من از این سفر جا ماندم. به جای من یک بازیکن بزرگسال ذوب‌آهن به ایتالیا رفت و حتی یک هفته در کمپ فلورانس در ایتالیا بود. دوست ندارم نام این بازیکنی که جای من به ایتالیا رفت را بگویم ولی بعد از یک هفته آن بازیکن برگشت و موفق نشد. به هر حال دیگر قسمت نشد به خارج از کشور بروم.»

7474