ابراز تاسف دروازه بان اسطوره ای شیاطین سرخ پس از شکست مقابل لیورپول

ابراز تاسف دروازه بان اسطوره ای شیاطین سرخ پس از شکست مقابل لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه بان افسانه ای منچستریونایتد، پیتر اشمایکل، از بابت تماشای شکست تیم سابقش مقابل لیورپول ابراز تاسف کرد.

به گزارش فوتبالی، در روز یکشنبه، منچستریونایتد در خانه خود در اولدترافورد شکست سختی را مقابل لیورپول تجربه کرد و سه گل بدون پاسخ دریافت کرد. این شکست ۳-۰ نه تنها در حضور نزدیک به ۷۰۰۰۰ هوادار ناراضی منچستریونایتد و بلکه در حضور سر الکس فرگوسن، مدیر افسانه‌ای باشگاه که از روی سکوها به تماشای بازی نشسته بود، رخ داد.

اشمایکل، که ۳۳۸ بازی انجام داده و در دوران سر الکس ۱۳ جام برده است، اظهار داشت که دیدن این وضعیت در حضور مربی افسانه‌ای شیاطین سرخ بسیار ناراحت‌کننده بود. اشمایکل در طول ۹۰ دقیقه دردناک در کنار سر الکس فرگوسن نشسته بود و توضیح داد که چقدر سخت بود که در آن لحظات در کنار او باشد. او به نشریه سان در این باره گفت: "آن روز در کنار سر الکس نشسته بودم، واقعاً ناراحت‌کننده بود. آنچه او برای این باشگاه فوتبال انجام داد و همه چیزهایی که ما از آن لذت بردیم در دوران عالی جلوی چشمان من بود. نشستن با او و تماشای این وضعیت برای من تجربه تلخی بود. برای من واقعاً ناراحت‌کننده است که او این را شکست تلخ را تماشا می کرد. او کار فوق‌العاده‌ای با این باشگاه انجام داد اما تمام آن افتخارات دیگر وجود ندارد."

منچستریونایتد از زمانی که سر الکس فرگوسن در سال ۲۰۱۳ از این باشگاه خداحافظی کرد، قهرمانی لیگ برتر انگلیس را به دست نیاورده است.

۱۰۰۹