تعطیلات فیفا دی برای آنچلوتی و رئال مادرید گران تمام می‌شود؟

تعطیلات فیفا دی برای آنچلوتی و رئال مادرید گران تمام می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- رئال مادرید پس از یک شروع ناامیدکننده در فصل جدید، در برابر رئال بتیس یک پیروزی روحیه‌بخش به دست آورد اما حالا ممکن است فیفادی مانع ادامه روند خوب شاگردان آنچلوتی شود.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در این فصل شروع خوبی در لالیگا نداشت. این تیم پس از توقف در هفته نخست مقابل مایورکا، در هفته سوم برابر لاس پالماس هم نمایش ضعیفی ارائه داد که باعث شد هواداران این تیم نسبت به آینده تیمشان احساس نگرانی کنند. شایعاتی که در رابطه با مشکلات میان وینیسیوس و امباپه منتشر شد، موجب تشدید تشنج در رختکن و فضای رسانه‎‌ای این تیم شد. هواداران انتظار داشتند که با ورود کیلیان امباپه رئال مادرید تبدیل به تیمی دست‌نیافتنی شود اما انتظارات برآورده نشد.

اما در هفته چهارم بالاخره موتور امباپه و رئال مادرید راه افتاد. کهکشانی‌ها مقابل رئال بتیس نمایش خوبی از خود ارائه دادند و فوق ستاره فرانسوی هم توانست طلسم سه هفته‌ای گل نزدن خود را بشکند و سرانجام در لالیگا موفق به گلزنی شود. حتی رفتارهای وینیسیوس جونیور در زمین با امباپه باعث شد تا شایعات مربوط به مشکلات درون تیمی رئال مادرید هم به طور کل فراموش شود. وینیسیوس در این مسابقه ضربه پنالتی را به امباپه داد تا این بازیکن از زیر فشار خارج شود.

اما حالا فرا رسیدن فیفادی یک خبر بد برای رئال مادرید است. آن‌ها نیاز داشتند تا با کسب یک برد دیگر به نوار پیروزی‌هایشان برگردند، اما این تعطیلات یک وقفه بدموقع برای آنچلوتی و تیمش به حساب می‌آید. هرچند که باعث می‌شود بازیکنان مصدومی همچون جود بلینگام به خوبی استراحت کنند و برای بازی بعدی در دسترس باشند.

1428