منچستریونایتد به دنبال خرید بازیکن مورد علاقه رئال مادرید

منچستریونایتد به دنبال خرید بازیکن مورد علاقه رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی- منچستر یونایتد آماده است تا کریستین اریکسن را از لیست خود خارج کند و به دنبال جانشینی آرژانتینی برای اوست.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه دیلی میل کریستین اریکسن که با تجربه و محبوبیت زیادی پس از تجربه دلخراش در یورو ۲۰۲۰، به بازی خود ادامه داده بود، در فصل گذشته به تدریج از ترکیب اصلی منچستریونایتد کنار گذاشته شد. او در فصل جاری تنها یک بازی به عنوان بازیکن تعویضی برای تیم انجام داده است و اکنون احتمال انتقال او به تیمی دیگر افزایش یافته است.

منچستر یونایتد به دنبال جذب فرانکو ماستانتوئونو، ستاره جوان ریور پلاته، به عنوان جانشین اریکسن است. این هافبک ۱۷ ساله که از امیدهای بزرگ فوتبال آرژانتین به شمار می‌رود، مورد توجه بارسلونا و رئال مادرید نیز قرار دارد. اما به نظر می‌رسد که منچستر یونایتد در این رقابت جلوتر از رقبای لالیگایی خود است. قیمت این بازیکن ۴۵ میلیون یورو برآورد شده است که ممکن است یکی از دلایل انصراف موقت بارسلونا و رئال مادرید از این معامله باشد. همچنین، در روز پایانی نقل و انتقالات، رئال بتیس علاقه‌مند به جذب اریکسن و آنتونی بود، اما به دلیل هزینه‌های بالا، این انتقالات نهایی نشدند. اکنون، شیاطین سرخ امیدوار هستند با فروش اریکسن، فضای بیشتری در ترکیب خود ایجاد کند و منابع لازم برای خرید ماستانتوئونو را فراهم کند.

۱۰۰۹