دروازه بان شماره یک تیم ملی کیست؟

دروازه بان شماره یک تیم ملی کیست؟

پایگاه خبری فوتبالی - 3+1 یک دروازه‌بان در تمرینات تیم ملی درحال رقابت هستند تا مرد شماره یک لقب بگیرند.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی فوتبال ایران در حالی در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2026 باید به مصاف قرقیزستان و امارات برود که از امروز تمریناتش را به اصفهان منتقل کرد تا 15 شهریور در ورزشگاه فولادشهر به مصاف قرقیزستان برود.

برای این اردو 4 دروازه‌بان به تیم ملی دعوت شده‌اند که رقابت اصلی برای فیکس شدن بین علیرضا بیرانوند، سید حسین حسینی و پیام نیازمند است. بیرانوند در سال‌های اخیر دروازه‌بان اصلی تیم ملی بوده و در 3 بازی اخیر لیگ برتر تنها یک گل مقابل پرسپولیس دریافت کرده و در دو بازی دیگر موفق به ثبت کلین شیت شده است.

سید حسین حسینی اما در 3 بازی اخیر لیگ برتر بدون کلین شیت بوده و مقابل شمس آذر، ملوان و استقلال خوزستان گل خورد اما همیشه یکی از شانس‌های اصلی دروازه‌بانی تیم ملی است و در جام جهانی نیز موفق به کلین شیت شده است.

پیام نیازمند نیز همیشه یکی از بازیکنان ثابت اردوهای تیم ملی است که کاپیتان سپاهان نیز محسوب می‌شود. این بازیکن در هفته سوم لیگ بیست و چهارم مقابل شمس آذر کلین شیت کرد و مقابل خیبر و چادرملو گل خورد.

دیگر دروازه بان تیم ملی هم آرشا شکوری دروازه‌بان هوادار است که با 18 سال سن برای کسب تجربه بیشتر کنار دیگر بازیکنان تیم ملی حضور دارد.

۸۸۱۳