آماری که نشان می‌دهد رافینیا بهتر از گزینه خرید بارسلونا بوده است

آماری که نشان می‌دهد رافینیا بهتر از گزینه خرید بارسلونا بوده است

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی 2024 به دنبال این بود که نیکو ویلیامز را از اتلتیک بیلبائو به خدمت بگیرد اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و نیکو ویلیامز تصمیم گرفت که در اتلتیک بیلبائو بماند.

به گزارش فوتبالی ، پست تخصصی نیکو ویلیامز پست وینگر است. در بارسلونا رافینیا هم یک وینگر است. در حقیقت اگر نیکو ویلیامز به بارسلونا می آمد، شاید فرصت های کمتری به رافینیا می رسید. خبر های علاقه بارسلونا به نیکو ویلیامز، رافینیا را تهییج کرده است و او حالا در این فصل عملکرد خوبی داشته است.

رافینیا در چهار هفته ابتدایی لالیگا موفق شد سه گل به ثمر برساند و دو پاس گل بدهد. در حقیقت رافینیا روی پنج گل در این فصل مشارکت داشته است. این در حالی است که نیکو ویلیامز در چهار هفته ابتدایی لالیگا در اتلتیک بیلبائو، نه گلی زده است و نه پاس گلی داده است. در حقیقت او روی هیچ گلی مشارکت نداشته است.

همچنین بارسلونا از چهار هفته ابتدایی توانسته است دوازده امتیاز بگیرد و چهار برد داشته باشد. این در حالی است که اتلتیک بیلبائو یک برد، یک مساوی و دو باخت داشته است و اوضاع برایش در شروع لالیگا چندان خوب پیش نرفته است.

1471