مغانلو به دنبال درخشش در تیم ملی؛ سومین گل در راه است؟

مغانلو به دنبال درخشش در تیم ملی؛ سومین گل در راه است؟

پایگاه خبری فوتبالی- شهریار مغانلو امیدوار است در دو بازی پیش روی تیم ملی در مقدماتی جام جهانی گلزنی کند. 

به گزارش فوتبالی، مغانلو که طی دو فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر عنوان آقای گلی مسابقات را از آنِ خود کرده بود در فصل جاری و بعد از جدایی از سپاهان راهی اتحادکلبا شد تا در فوتبال امارات به ماجراجویی خودش ادامه بدهد. مغانلو که برای اولین بار به عنوان یک لژیونر به اردوی تیم ملی دعوت شده امیدوار است که در دو بازی پیش روی ایران بدرخشد و ضمن این که با جلب کردن نظر قلعه‌نویی در ترکیب اصلی قرار بگیرد بتواند گلزنی هم کند. 

شهریار که به جز سپاهان، در فوتبال ایران سابقه بازی برای‌ تیم‌های پیکان، ملوان و پرسپولیس را هم دارد تاکنون در 10 مسابقه مختلف برای تیم ملی به میدان رفته و آمار 2 گل زده را از خود بر جای گذاشته است. ذکر این نکته خالی از لطف نیست که مغانلو دو گل ملی خود را در بازی‌های دوستانه به ثمر رسانده و فعلا نتوانسته در یک بازی رسمی برای ایران گلزنی کند اما حالا امیدوار به شکستن این طلسم است. 

مغانلو در فصل جاری ادنوک لیگ امارات در 2 بازی به میدان رفته و یک گل هم به ثمر رسانده است. نکته جالب این است که تیم ملی در دومین مسابقه خود در مرحله سوم مقدماتی جام جهانی 2026 باید در خانه امارات به مصاف این تیم برود و این یعنی مغانلو خیلی زود به کشور امارات بازمی‌گردد. 

9098