شوخی‌های جالب سردار و بیرو در تمرین تیم ملی (عکس)

شوخی‌های جالب سردار و بیرو در تمرین تیم ملی (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- سردار آزمون و علیرضا بیرانوند در تمرین روز گذشته تیم ملی شوخی‌های جالبی را با یکدیگر داشتند. 

به گزارش فوتبالی، روز گذشته اولین نوبت تمرینی ملی‌‌پوشان برای برگزاری دو مسابقه حساس با تیم‌های قرقیزستان و امارات در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی 2026 برگزار شد که در خلال آن اکثر بازیکنان از روحیه بالایی برخوردار بودند و فضای تمرین به شدت با نشاط و باشوخی‌های ریز و درشت همراه بود. 

سردار آزمون که در تابستان با تصمیمی بحث‌برانگیز فوتبال اروپا را رها کرد و راهی خاورمیانه شد تا با قبول پیشنهاد اغواکننده شباب‌الاهلی پیراهن این تیم را برتن کند یکی از بازیکنانی بود که روز گذشته از انرژی بالایی برخوردار بود. 

آزمون در طول تمرین حسابی با علیرضا بیرانوند که او هم یک تابستان پرحاشیه را پشت سر می‌گذارد گرم گرفت و این دو با شوخی‌های بامزه‌ای که با یکدیگر انجام می‌دادند سوژه عکاسان ورزشی شدند. 

آزمون امیدوار است با درخشش در برابر قرقیزستان و امارات شمار گل‌های ملی خود را افزایش بدهد و به علی دایی نزدیک و نزدیک‌تر شود. او هم‌اکنون با 53 گل زده دومین گلزن برتر تاریخ فوتبال ملی ایران است. از آن‌طرف علیرضا بیرانوند هم با ثبت 42 کلین‌شیت در تیم ملی رکورددار است و بعید است که حالا حالاها دروازه‌بانی از این حیث به او برسد. بیرانوند در 72 مسابقه‌ای که در قاب دروازه ایران ایستاده تنها 37 بار گل خورده است که آمار بسیار قابل توجهی است.

9098