فسخ شدن قرارداد ستاره برزیلی النصر

فسخ شدن قرارداد ستاره برزیلی النصر

پایگاه خبری فوتبالی - الکس تلس مدافع برزیلی سابق منچستریونایتد به صورت توافقی تصمیم به فسخ قرارداد با باشگاه النصر عربستان گرفت. 

به گزارش فوتبالی، در فصل گذشته، الکس تلس با رقم 4 میلیون پوند از منچستریونایتد به النصر پیوست. او دیگر جایی در ترکیب تیم اریک تن هاگ نداشت و به همین خاطر تصمیم به خروج از الدترافورد گرفت. الکس تلس قراردادی با النصر امضا کرد که در هر سال، دستمزد 7 میلیون پوندی می گرفت. 

به نقل از سان، اما با وجود اینکه یک سال دیگر از قرارداد تلس باقی مانده، اما النصر و مدیر برنامه های این بازیکن تصمیم گرفتند تا قرارداد تلس را فسخ کنند. او چند پیشنهاد داشته اما همچنان تصمیمی برای آینده اش نگرفته است. 

در سال قبل، تلس در مجموع 38 بار برای النصر در لیگ عربستان به میدان رفت و توانست 3 گل بزند و 5 پاس گل بدهد. با این حال، لوئیز کاسترو سرمربی النصر معتقد است که این ستاره برزیلی جایی در ترکیب او ندارد و همین باعث شد تا قرارداد تلس فسخ شود. 

علیرغم بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی، فسخ شدن قرارداد تلس این اجازه را به او می دهد که به عنوان بازیکن آزاد با باشگاه هایی که خواهان او هستند مذاکره کند و تیم جدیدش را انتخاب کند.

4416