استوری مدیر برنامه های ویکتور اوسیمن با پرچم گالاتاسرای

استوری مدیر برنامه های ویکتور اوسیمن با پرچم گالاتاسرای

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر برنامه های ویکتور اوسیمن با انتشار یک استوری به شایعات حضور این بازیکن در گالاتاسرای بیش از پیش قوت بخشید.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه اسپور ترکیه ابراهیم هاتیپ اوغلو مدیر باشگاه گالاتاسرای که در ایتالیا حضور دارد و در حال مذاکره با ویکتور اوسیمن است تا او را قانع کند به تیم شهر استانبول بپیوندد؛ از سوی دیگر دریس مرتنز ستاره بلژیکی باشگاه گالاتاسرای نیز با این بازیکن صحبت کرده است. ویکتور اوسیمن با انتقالی قرضی و یکساله بدون هیچگونه بند خریدی تا ژوئن 2025 راهی گالاتاسرای خواهد شد و باشگاه ترکیه ای حقوق ۱۰ میلیون یورویی این بازیکن را پرداخت خواهد کرد.

پیش از این هم فابریزیو رومانو در خبری مدعی شده بود گالاتاسرای با پرداخت ۹ الی ۱۰ میلیون یورو به عنوان دستمزد ویکتور اوسیمن تا پایان فصل موافقت کرده است و قرارداد قرضی توافق شده با ناپولی شامل هیچ بند اختیاری خرید و تعهدی نیست. مدیران گالاتاسرای در ناپل برای گرفتن چراغ سبز ویکتور در تلاش هستند و این انتقال به زودی رسمی خواهد شد. به این ترتیب ویکتور اوسیمن به گالاتاسرای میرود و تنها آزمایشات پزشکی و امضای قرارداد باقی مانده است.

۱۰۰۹