مقایسه هالند با اسطوره آرژانتینی از نگاه دی‌بروینه

مقایسه هالند با اسطوره آرژانتینی از نگاه دی‌بروینه

پایگاه خبری فوتبالی - کوین دی بروینه ستاره بلژیکی منچسترسیتی به تمجید از ارلینگ هالند مهاجم نروژی پرداخت و او را با بزرگان فوتبال مثل سرخیو آگوئرو مقایسه کرد.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته سیتی موفق شد با حساب سه بر یک وستهم را در ورزشگاه لندن شکست دهند. در این بازی ارلینگ هالند برای دومین بازی متوالی، موفق به ثبت هت تریک شد تا در 3 هفته ابتدایی موفق به زدن هفت گل شود. ارلینگ هالند هشتمین هت تریک خود را در لیگ برتر انگلیس به ثبت رساند و حالا نشان داده که در اوج آمادگی قرار دارد. 

کوین دی بروینه ستاره سابق چلسی و وولفسبورگ در مصاحبه دیلی میل گفت: "آیا هالند بهترین مهاجمی است که تاکنون با من هم تیمی بوده؟ سوال بسیار سختی است. در محوطه جریمه باید بگویم آره. اما آگوئرو می توانست کارهای بیشتری انجام دهد و بستگی دارد که درباره چه چیزی صحبت می کنید. ارلینگ هالند خلاق ترین مهاجمی است که تاکنون با او بازی کرده ام. من در کنار مهاجمان بسیار خوب دیگری مثل آگوئرو، ساموئل اتوئو و فرناندو تورس بازی کرده ام و آن ها مهاجمان خوبی هستند. مقایسه کردن کار سختی است، اما آمار و ارقام همه آن ها مشخص است. هالند شروع بسیار خوبی در این فصل داشته."

4416