اتهام سرمربی رئال بتیس به وینیسیوس جونیور

اتهام سرمربی رئال بتیس به وینیسیوس جونیور

پایگاه خبری فوتبالی - مانوئل پلگرینی سرمربی رئال بتیس از حرکت وینیسیوس جونیور برای گرفتن پنالتی بسیار خشمگین و ناراحت است.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته رئال مادرید از هفته پنجم لالیگا به مصاف رئال بتیس رفت و در نهایت با بریس کیلیان امباپه موفق به کسب پیروزی دو بر صفر شد. گل دوم کهکشانی ها روی پنالتی که وینیسیوس گرفت به دست آمد. رئال مادرید به خاطر تساوی هفته گذشته مقابل لاس پالماس تحت فشار زیادی قرار گرفته بود و حالا با این برد و درخشش امباپه، از این فشار نجات پیدا کرد. 

مانوئل پلگرینی سرمربی بتیس درخصوص بازی گفت: "بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و می خواستیم در برنابئو برنده شویم. فکر می کنم برای بخش اعظمی از بازی، با رئال مادرید برابر بودیم. فرصت های خوبی برای گلزنی داشتیم، اما امباپه گل زد. این گل باعث باز تر شدن بازی شد و گل دوم نیز با پنالتی به دست آمد. به نظرم وقتی وینیسیوس فهمید که دیگر به توپ نمی رسد، خودش را به سمت دروازه انداخت و در حقیقت شیرجه زد و تمارض کرد. اما داور و VAR تصمیم گرفتند یک پنالتی به نفع رئال اعلام کنند و در آن جا بازی از دستان ما خارج شد. اما در کل از نمایش تیمم خوشحال هستم و به نظرم شجاعانه جنگیدیم."

4416