عکس؛ اولین تمرین بازیکن سابق بارسلونا در الهلال

عکس؛ اولین تمرین بازیکن سابق بارسلونا در الهلال

پایگاه خبری فوتبالی - ژائو کانسلو که در این تابستان از منچسترسیتی به طور رسمی و با قراردادی دائمی به الهلال عربستان پیوسته است، تمرینات خود را در این باشگاه آغاز کرده است.

به گزارش فوتبالی ، ژائو کانسلو فصل گذشته را به طور قرضی در بارسلونا حضور داشت. این بازیکن با به پایان رسیدن قراردادش در بارسا، دوباره به منچسترسیتی برگشت. بارسلونا می خواست این بازیکن را جذب کند اما اوضاع دشوار مالی آبی و اناری ها مانع از آن شد تا دوباره او را به خدمت بگیرند.

از آن جایی که پپ گواردیولا اعتقادی به ژائو کانسلو نداشت، باشگاه منچستر سیتی این مدافع کناری پرتغالی را در لیست مازاد خود برای فروش گذاشت و در نهایت الهلال عربستان او را خریداری کرد.

حالا روز گذشته بود که ژائو کانسلو برای اولین بار در تمرین الهلال عربستان دیده شد و تصاویری از او با پیراهن الهلال منتشر شد. کانسلو در حال حاضر سی سال سن دارد و باید دید که عملکردش در تیم عربستانی به چه شکل خواهد بود.

الهلال عربستان در حال حاضر قدرتمندترین تیم فوتبال عربستان است. در فصل گذشته آن ها به شکل مقتدرانه ای توانستند فاتح رقابت های لیگ حرفه ای عربستان شوند و در فصل جدید هم به دنبال فتح همین عنوان هستند.

1471