آشنایی با الاهلی؛ جمع ستارگان در عربستان جمع است!

آشنایی با الاهلی؛ جمع ستارگان در عربستان جمع است!

پایگاه خبری فوتبالی- الاهلی عربستان در اولین بازی لیگ نخبگان آسیا در پرسپولیس میزبانی می‌کند.

به گزارش فوتبالی، الاهلی عربستان اولین حریف پرسپولیس در رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا است. سعودی‌ها در حالی میزبان این بازی هستند که شاگردان گاریدو پس از شروع خوب در لیگ برتر، به کسب یک نتیجه خوب مقابل شاگردان ماتیاس یاسیله آلمانی امیدوار هستند.

الاهلی در رقابت‌های لیگ برتر عربستان از 2 بازی 3 امتیاز کسب کرده است و در رده هشتم قرار دارد. سبزپوشان در هفته اول مقابل العروبه به پیروزی دو بر صفر رسیدند که روبرتو فیرمینو و داریسی موفق به گلزنی شدند.

این تیم در هفته دوم مقابل الفتح در دیداری خارج از خانه شکست خورد و با نتیجه یک بر صفر باخت. النصر در حالی باید 26 شهریور به مصاف پرسپولیس برود که قبل از آن تقابل سختی با النصر خواهد داشت.

این تیم ستارگان زیادی در همه پست‌ها دارد. ادوارد مندی درون دروازه قرار دارد. دمیرال و ایبانز در خط دفاع بازی می‌کنند و فرانک کسیه، گابریل ویگا، الکساندر و ریاض ماحرز ستارگان خط هافبک این تیم هستند.

خط آتش این تیم نیز از روبرتو فیرمینو، ایوان تونی و البریکان تشکیل شده است. این تیم در ترانسفر مارکت 179میلیون یورو ارزش گذاری شده و با ارزش‌ترین بازیکن این تیم نیز ایوان تونی 28 ساله است که در برنتفورد عملکرد فوق العاده‌ای داشت و ارزش 50 میلیون یورویی دارد.

۸۸۱۳