قوانین قلعه‌نویی همچنان برقرار است؛ آقایی‌پور موهایش را کوتاه کرد!

قوانین قلعه‌نویی همچنان برقرار است؛ آقایی‌پور موهایش را کوتاه کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - جواد آقایی‌پور در آستانه بازی با قرقیزستان اقدام به کوتاه کردن موهایش کرده است.

به گزارش فوتبالی، امیر قلعه نویی نشان داده که حتی در کوچک ترین مسائل هم حساسیت دارد و علاقه زیادی به پیاده کردن نظم و انضباط و دیسیپلین خاص خود بین ملی پوشان دارد. در همین راستا یکی از تاکیدات ویژه وی که مورد توجه رسانه‌ها هم قرار گرفته، لزوم بلند نبودن موی بازیکنان ملی پوش است!

در واقع هر بازیکن مو بلندی در مدت اخیر وارد تیم ملی شده، چند روز بعد اقدام به کوتاه کردن موهایش کرده تا مشخص شود این موضوع دلیل خاصی دارد. رضا اسدی و محمدجواد حسین‌نژاد از جمله این بازیکنان بوده‌اند و جواد آقایی‌پور زمانی که بازیکن استقلال خوزستان بود و به تیم ملی دعوت شده بود، این کار را انجام داده بود و حالا دوباره اقدام به کوتاه کردن موهایش کرده است.

آقایی پور که این بار از سپاهان و تیم جدیدش به تیم ملی دعوت شده، کار خود را در تمرینات یوزهای ایرانی با مویی بلند آغاز کرد اما گزارش تصویری عزیمت ملی پوشان به اصفهان نشان از کوتاه شدن موهای آقایی‌پور دارد تا مشخص شود خط کش انظباطی قلعه نویی همچنان بین ملی پوشان برقرار است و حساسیت به موی بلند همچنان وجود دارد!

به نظر تنها عضو از مجموعه تیم ملی که اجازه فعالیت با موی بلند را دارد، دستیار امیر قلعه نویی یعنی آندرانیک تیموریان است که از خیلی وقت پیش با چنین مدل مویی در اذهان نقش بسته و به جز وی، سایر افراد با موی بلند راهی تیم ملی شده و با مویی کوتاه اردو‌ را به اتمام رسانده‌اند!

1997