چهره‌های سرشناس ایرانی و بدون تیم؛ باور نمی‌کنید!

چهره‌های سرشناس ایرانی و بدون تیم؛ باور نمی‌کنید!

پایگاه خبری فوتبالی – با نزدیک شدن به پایان زمان نقل و انتقالات تابستانی، تکلیف چند بازیکن سرشناس هنوز مشخص نشده است. 

به گزارش فوتبالی، از بازه نقل و انتقالات تابستانی در فوتبال ایران و اروپا چیزی باقی نمانده و اکثر تیم‌ها شاکله اصلی خود را تشکیل داده‌اند و حتی مسابقات باشگاهی هم آغاز شده ولی با این وجود برخی از بازیکنان سرشناس هستند که هنوز تکلیف تیم جدیدشان مشخص نشده است.

سرشناس‌ترین بازیکنان بدون تیم ایرانی، دو بازیکن ملی پوش هستند. علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی و سامان قدوس ستاره ایرانی - سوئدی که در اردوی کنونی شاگردان امیر قلعه‌نویی هم حاضر هستند و هنوز مشخص نیست فصل آینده در چه تیمی توپ خواهند زد.

کریم انصاری فرد مهاجم کهنه‌کار ۳۴ ساله دیگر بازیکن ایرانی بدون تیم است. کریم که فصل قبل در لیگ قبرس بازی می‌کرد، آخرین بار حدود ۱۰ سال پیش در لیگ برتر توپ زد و با توجه به اینکه بعید است او را حداقل در این مقطع در لیگ برتر ببینیم، باید دید فصل آینده، او در چه تیمی توپ خواهد زد.

دیگر بازیکن ایرانی که در لیگ قبرس شاغل بود و بدون تیم مانده، سعید مهری هافبک اسبق استقلال و تراکتور است. بازیکنی که با کنار رفتن ریکاردو ساپینتو از هدایت آپوئل نیکوزیا قبرس، از این تیم جدا شده و در شرایطی که گمانه‌زنی‌های زیادی پیرامون وی وجود داشت، هافبک تبریزی همچنان بدون تیم است.

ارسلان مطهری و جعفر سلمانی هم هنوز تیم جدیدشان را مشخص نکردند. مطهری نیم فصل لیگ گذشته از استقلال راهی تراکتور شد و در این تیم حتی موفق به ثمر رساندن یک گل هم نشد تا با پایان فصل قراردادش فسخ شود. سلمانی هم که فصل گذشته در استقلال حضور داشت، با کنار رفتن از این تیم هنوز نتوانسته تیم جدیدی پیدا کند.

علیرضا حقیقی و رشید مظاهری هم دو دروازه‌بان سرشناس هستند که بدون تیم مانده‌اند. سنگربان تیم ملی در جام جهانی برزیل پس از حضور سید مهدی رحمتی در هوادار، از این تیم جدا شده و هنوز راهی تیم جدیدی نشده است. رشید مظاهری هم که پس از جدایی از نساجی در نیم فصل لیگ گذشته، تا به الان بیرون مانده و به تیمی نپیوسته است.

1997