یک مصدوم جدید روی دست کارلو آنچلوتی

یک مصدوم جدید روی دست کارلو آنچلوتی

پایگاه خبری فوتبالی - بدشانسی های کارلو آنچلوتی از لحاظ مصدوم شدن بازیکنانش در فصل جدید همچنان ادامه دارد و این بار هافبک اسپانیایی رئال مادرید مصدوم شده است.

به گزارش فوتبالی ، دنی سبایوس به لیست مصدومان رئال مادرید اضافه شده است و به این ترتیب این بازیکن هم مدتی را از میادین به دور خواهد بود. دنی سبایوس در ترکیب ابتدایی رئال مادرید در بازی مقابل رئال بتیس حضور داشت و در دقیقه 65 بازی تعویض شد و جای خود را به براهیم دیاز داد.

حالا مشخص شده است که دنی سبایوس از ناحیه مچ پا آسیب دیده است و دچار مصدومیت شده است. این مصدومیت به شکلی است که پیش بینی می شود دنی سبایوس بین شش تا هشت هفته از میادین به دور باشد و به این ترتیب کارلو آنچلوتی نمی تواند از این هافبک اسپانیایی استفاده کند.

با مصدوم شدن دنی سبایوس حالا لیست مصدومان رئال مادرید پس از گذشت تنها پنج بازی به پنج نفر رسیده است. این بازیکنان عبارتند از: جود بلینگام، ادواردو کاماوینگا، خوان مارتینز، داوید آلابا و دنی سبایوس.

حالا وقفه بازی های ملی شروع شده است و بازیکنان به اردو های ملی می روند و پس از آن باید دید که کارلو آنچلوتی چه تدابیری را برای ترکیب تیمش خواهد اندیشید.

1471