عکس؛ فرگوسن در حال تماشای باخت سنگین منچستریونایتد به لیورپول

عکس؛ فرگوسن در حال تماشای باخت سنگین منچستریونایتد به لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی - روز  گذشته در هفته سوم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، لیورپول موفق شد در ورزشگاه اولدترافورد با نتیجه سه بر صفر منچستر یونایتد را شکست بدهد و هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، یکی از تماشاگر های ویژه این دیدار، سر الکس فرگوسن بود. دوربین های تلویزیونی در طول این دیدار، چهره فرگوسن را به نمایش در آوردند. فرگوسن 27 سال سرمربی منچستر یونایتد بوده است و تیم او سیزده بار توانسته است قهرمان لیگ برتر انگلیس شود. پس از فصل 2012/13 که آخرین فصل حضور سر الکس فرگوسن در منچستر یونایتد بود، شیاطین سرخ دیگر هرگز طعم قهرمانی در رقابت های لیگ برتر انگلیس را نچشیده اند.

در سال های اخیر منچستر یونایتد شکست های سنگین زیادی را تجربه کرده است و بار ها پیش آمده است که سر الکس فرگوسن درون ورزشگاه حضور داشته است و این باخت ها را از نزدیک دیده است. حالا در شب گذشته هم این اتفاق دوباره رخ داد و فرگوسن با چهره ای ناراحت باخت سه گله منچستر یونایتد را مقابل لیورپول تماشا می کرد.

فرگوسن دو بار توانست شیاطین سرخ را به قهرمانی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا برساند. چنین چیزی در حال حاضر برای منچستر یونایتد شبیه به یک رویا شده است.

1471