واکنش آنچلوتی به شروع گلزنی امباپه در لالیگا

واکنش آنچلوتی به شروع گلزنی امباپه در لالیگا

پایگاه خبری فوتبالی - شاگردان کارلو آنچلوتی در هفته چهارم از رقابت های لالیگای اسپانیا موفق شدند با نتیجه دو بر صفر رئال بتیس را شکست بدهند و هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورند.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی کیلیان امباپه عملکرد خوبی داشت و هر دو گل رئال مادرید را به ثمر رساند. او اولین گل های خود را در لالیگا زد.

کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید پس از پایان یافتن بازی رئال مادرید مقابل رئال بتیس درباره گلزنی امباپه گفت:" این بازی برای او یک بازی با اهمیت بود. من هرگز به امباپه فشار نیاورده ام که حتما باید گل بزنی. او خودش عطش زیادی دارد و مطئمن هستم که شب های درخشان زیادی را مثل امشب در رئال مادرید تجربه خواهد کرد. نیازی نیست که من به او فشار بیاورم و یا بگویم باید گلزنی کنی."

کارلتو درباره ارتباط میان وینی جونیور و امباپه و این که وینیسیوس پنالتی خود را به امباپه داد، گفت:" وینیسیوس همیشه به تیم و موفقیت آن فکر می کند. او با دادن پنالتی به امباپه به خوبی این قضیه را ثابت کرد. رابطه وینی و کیلیان خوب است."

سرمربی ایتالیایی در انتها درباره فیفادی گفت:" بازیکنان را از دست می دهیم و به طور کلی تعطیلات فیفادی از نظر من چیز خوبی نیست. تنها خواسته ام این است که بازیکنان مصدوم نشوند و با همین فرم خوبی که دارند به تمرینات رئال مادرید برگردند."

1470