لحظه‌ای که وینیسیوس از هواداران رئال مادرید خواست تا بیشتر تشویق کنند

لحظه‌ای که وینیسیوس از هواداران رئال مادرید خواست تا بیشتر تشویق کنند

پایگاه خبری فوتبالی - وینیسیوس جونیور در حال حاضر یک بازیکن محبوب در میان هواداران رئال مادرید است چرا که عملکرد درخشانی در این سال ها داشته است و مدعی اصلی جایزه توپ طلای سال 2024 میلادی به حساب می آید.

به گزارش فوتبالی ، رئال مادرید و رئال بتیس در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، در هفته چهارم از فصل 2024/25 رقابت های لالیگا به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی رئال مادرید موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد. هر دو گل مادریدی ها را در این دیدار کیلیان امباپه به ثمر رساند.

گل اول رئال مادرید در این بازی در دقیقه 67 زده شد. پیش از این گل، رئال مادرید در این بازی به زحمت افتاده بود. وینیسیوس جونیور در آن دقایق بار ها به سمت هواداران رئال مادرید رفت و با حرکات دست از آن ها خواست تا گلزنی کنند. در حقیقت وینی جونیور هواداران رئال مادرید را مثل یک لیدر تهییچ می کرد. هواداران رئال مادرید هم به حرف وینیسیوس گوش می کردند و تشویق های خود را بیشتر می کردند.

وینیسیوس در این بازی یک پنالتی گرفت و آن را به کیلیان امباپه داد تا نشان بدهد بازیکن خودخواهی نیست و موفقیت تیم و روحیه گرفتن بقیه بازیکنان رئال مادرید برایش اهمیت دارد.

1470