پایان دردسر بزرگ؛ مهدی قایدی به وطن بازگشت! (عکس)

پایان دردسر بزرگ؛ مهدی قایدی به وطن بازگشت! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- مهدی قایدی با حضوردر کمپ تیم‌های ملی در اولین جلسه تمرینی پیش از بازی با قرقیزستان در کنار سایر ملی پوشان به تمرین پرداخت. 

به گزارش فوتبالی، با اعلام امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران 26 بازیکن برای بازی در هفته اول و دوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2026، به تیم ملی دعوت شدند که در بین آن‌ها نام مهدی قایدی نیز دیده می‌شود.  

باشوی کوچک که در اردوی قبلی تیم ملی برای دیدار با تیم ملی ازبکستان در مرحله دوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2026 حضور نداشت حالا با توجه به پیگیری‌های انجام شده؛ مشکل شخصی‌اش برای حضور در ایران حل شده و در اردوی جدید تیم ملی حضور دارد و به نوعی به وطن بازگشته است.  

قایدی تا به اینجای کار و از زمان شروع فصل جدید لیگ فوتبال در امارات، در هر 3 دیدار اتحاد کلبا به صورت کامل حضور داشته و موفق به ثبت یک گل و یک پاس گل شده است. آمارها نشان می‌دهد او در اوج آمادگی به تیم ملی دعوت شده و در صورت اعتماد قلعه نویی به او و بازی دادنش، می‌تواند عملکرد درخشانی در تیم ملی داشته باشد.  

او همچنین در پایان تمرین امروز در مصاحبه با خبرنگاران معتقد بود بازی با قرقیزستان بازی ساده‌ای برای تیم ملی نیست و حتی با توجه به تمرین چند ساعته در تهران و عدم حضور دو یا سه بازیکن دیگر از دعوت شدگان، تیم هنوز کامل نشده است اما بازیکنان تلاش می‌کنند تا گام اول را محکم بردارند.  

قایدی تا به اینجای کار، 17 بار سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را در کارنامه حرفه‌ای خود داشته و 5 گل و 3 پاس گل از خود به ثبت رسانده است و امیدوار است در بازی پیش رو، هجدهمین بار پیراهن تیم ملی را بپوشد و به کسب اولین سه امتیاز تیم ملی در رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2026 کمک کند.

7899