عکس؛ خوشحالی بلینگام پس از اولین گل امباپه در لالیگا

عکس؛ خوشحالی بلینگام پس از اولین گل امباپه در لالیگا

پایگاه خبری فوتبالی - بالاخره طلسم گل نزدن های کیلیان امباپه در رقابت های لالیگا شکسته شد و این ستاره فرانسوی موفق شد در بازی رئال مادرید مقابل رئال بتیس دو گل به ثمر برساند و عملکرد بسیار خوبی را از خودش به نمایش در بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، رئال مادرید و رئال بتیس در هفته چهارم از فصل جدید رقابت های لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی رئال مادرید موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد. هر دو گل این بازی را همان طور که گفته شد کیلیان امباپه به ثمر رساند.

جود بلینگام ستاره انگلیسی رئال مادرید به دلیل مصدومیت در این بازی حضور نداشت و بازی را از روی سکو ها دنبال می کرد. مادر این ستاره انگلیسی هم در کنارش نشسته بود. جود بلینگام پس از این که رئال مادرید توسط کیلیان امباپه در دقیقه 67 گلزنی کرد، بسیار خوشحال شد و این خوشحالی خود را از روی سکو ها نشان داد.

بلینگام یکی از تاثیر گذار ترین بازیکنان رئال مادرید بوده است و غیبت او در ترکیب رئال مادرید به چشم می آید. حالا بازیکنان به فیفادی می روند و باید دید که پس از آن اوضاع برای رئال مادرید به چه شکل پیش می رود.

1470