صدرنشینی شاگردان انریکه در لیگ فرانسه پیش از فیفادی

صدرنشینی شاگردان انریکه در لیگ فرانسه پیش از فیفادی

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته سوم از رقابت های لوشامپیونه فرانسه، پاری سن ژرمن و لیل به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی پی اس جی موفق شد با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، پی اس جی با این پیروزی حالا از سه بازی ابتدایی خود در فصل جدید رقابت های لیگ فرانسه، 9 امتیاز گرفته است و به تنهایی در صدر جدول لیگ یک فرانسه ایستاده است. شاگردان لوییز انریکه به عنوان صدرنشین به فیفادی رسیدند و باید دید که در ادامه اوضاع برای آن ها به چه شکل پیش می رود.

در این بازی ویتینیا در دقیقه 33 گل اول پاری سن ژرمن را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. بردلی بارکولا در دقیقه 36 روی پاس مارکو آسنسیو دروازه لیل را برای بار دوم باز کرد و گل سوم هم توسط رندال کولو موانی در دقیقه 92 به ثمر رسید. تک گل لیل را هم در این بازی ادن ژگروا به ثمر رساند.

به نظر می رسد که در این فصل از رقابت ها هم تیمی توان ایستادن در برابر پی اس جی را در لیگ فرانسه نداشته باشد و هدف اصلی پی اس جی قهرمان شدن در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا باشد و باید دید که اوضاع برای آن ها چگونه پیش می رود.

تماشای خلاصه بازی

1470