عکس؛ کلافه شدن مالک منچستریونایتد از گل خوردن های تیمش مقابل لیورپول

عکس؛ کلافه شدن مالک منچستریونایتد از گل خوردن های تیمش مقابل لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی - سر جیم رتکلیف که مالک 25 درصد از سهام باشگاه منچستریونایتد است، برای تماشای بازی منچستر یونایتد مقابل لیورپول به ورزشگاه اولدترافورد رفته بود اما در نهایت شاهد باخت سه بر صفر تیمش در این دیدار بود.

به گزارش فوتبالی ، شیاطین سرخ در هفته سوم از رقابت های لیگ برتر انگلیس در فصل 2024/25 به مصاف لیورپول رفتند و در نهایت در این بازی در ورزشگاه خانگی خود تحقیر شدند. دو گل لیورپول را لوییز دیاز با پاس گل های محمد صلاح به ثمر رساند و گل سوم لیورپول را هم محمد صلاح وارد دروازه منچستر یونایتد کرد.

در لحظه گل خوردن های منچستر یونایتد، دوربین های تلویزیونی تصاویر سر جیم رتکلیف شکار کردند. او بسیار ناراحت و کلافه شده بود و دست خود را روی پیشانی اش گذاشته بود و سرش را پایین انداخته بود.

شاید اگر در فصل گذشته اریک تن هاگ منچستر یونایتد را قهرمان جام حذفی انگلیس نمی کرد، از کار برکنار می شد اما حالا او در این تیم مانده است و دوباره نتایج ضعیفی در لیگ برتر انگلیس می گیرد.

سر دیو بریلزفورد، دن اشورث، عمر برادا و جیسون ویلکاکس هم از دیگر اعضای مدیریتی باشگاه منچستر یونایتد در ورزشگاه اولدترافورد حضور داشتند و شاهد باخت سنگین شیاطین سرخ بودند.

1471