پیروزی بایرن مونیخ در روز رکوردشکنی مولر

پیروزی بایرن مونیخ در روز رکوردشکنی مولر

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ در بازی خانگی مقابل فرایبورگ با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسید تا وینسنت کمپانی به دومین برد پیاپی خود دست پیدا کند.

به گزارش فوتبالی، بایرن مونیخ در ادامه هفته دوم مسابقات بوندس لیگا، میزبان فرایبورگ بود. هر دو تیم در هفته نخست برابر حریفان خود به پیروزی رسیده بودند و باتوجه به شکست شب گذشته بایرلورکوزن مقابل لایپزیش، باواریایی ها دوست داشتند با کسب پیروزی در این دیدار، اختلاف 3 امتیازی با مدافع عنوان قهرمانی در همین هفته های ابتدایی ایجاد کنند که به هدف خود نیز رسیدند. 

در نیمه اول باواریایی ها آشکارا تیم برتر میدان بودند و در دقیقه 38، یک ضربه پنالتی به سود آن ها اعلام شد که هری کین موفق به باز کردن دروازه مهمان شد تا بایرن مونیخ با برد یک بر صفر راهی رختکن شود.

در نیمه دوم در دقیقه 58، مولر وارد زمین شد تا برای هفتصد و دهمین بار با پیراهن بایرن بازی کند و از این حیث، رکورددار شود. در دقیقه 78؛ این اسطوره آلمانی با یک شوت زیبا دروازه فرایبورگ را برای بار دوم گشود تا در این روز تاریخی، گلزنی هم کرده باشد. در آخرین دقایق بازی، یک پنالتی به سود فرایبورگ اعلام شد اما هولر توپ را به بیرون زد تا بایرن با نتیجه دو بر صفر پیروز بازی شود.

4416