مدافع صرب میلان از انتقال به سری آ راضی است

مدافع صرب میلان از انتقال به سری آ راضی است

پایگاه خبری فوتبالی- استراهینیا پاولوویچ مدافع صربستانی که از تیم سالزبورگ اتریش به میلان پیوسته از انتخاب خودش بسیار راضی است.

به گزارش فوتبالی، استراهینیا پاولوویچ مدافع تیم میلان که در جریان دیدار شب گذشته روسونری مقابل لاتزیو موفق به گلزنی شد، عملکرد خوبی از خودش در دومین بازی در سری‌ا به نمایش گذاشت و پس از بازی اذعان داشت که از آمدن به فوتبال ایتالیا بسیار خوش حال است و تلاش می‌کند هرچه سریع‌تر خودش را به سبک بازی ایتالیا وفق دهد.

این مدافع ۲۳ ساله پس از تساوی میلان مقابل لاتزیو گفت: خوشحال هستم که اولین گل خودم را برای این باشگاه به ثمر رساندم اما نتیجه بازی برای ما خوشایند نبود. من تلاش می‌کنم هرچه سریع‌تر خودم را با شرایط وفق دهم، از استقبال هواداران شگفت زده هستم. در تیم هم همه بازیکنان به من کمک می‌کنند تا برای بازی در سری آ آماده شوم. این یک جهش بزرگ از لیگ اتریش است و من برای این جهش آماده‌ام.

با توجه به عملکرد قابل قبول این مدافع صرب در دو بازی اخیر برای میلان، احساس می‌شود او در کنار فیکایو توموری می‌توانند زوج قدرتمند روسونری در آینده باشند و هواداران این تیم می‌توانند روی درخشش این دو حساب باز کنند.

۱۴۲۸