خواهش می‌کنم بازنشسته شو/ خشم هواداران منچستریونایتد از اشتباهات ستاره سابق رئال مادرید

خواهش می‌کنم بازنشسته شو/ خشم هواداران منچستریونایتد از اشتباهات ستاره سابق رئال مادرید

 پایگاه خبری فوتبالی - بعد از اشتباهات بی پایان کاسمیرو هافبک دفاعی برزیلی منچستریونایتد در بازی با لیورپول، هواداران فوتبال در شبکه های مجازی به او پیشنهاد بازنشستگی دادند. 

به گزارش فوتبالی، امروز از ساعت 18:30 به وقت تهران، تیم های منچستریونایتد و لیورپول از هفته سوم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه الدترافورد به مصاف هم رفتند. در این بازی شیاطین سرخ شروع بهتری داشتند و در میانه زمین توپ را کنترل می کردند، اما اشتباهات کاسمیرو در مرکز زمین باعث شد تا شیرازه تیم اریک تن هاگ از هم بپاشد و این تیم فرصت رقابت با لیورپول را نداشته باشد. 

در دقیقه 37، پاس کاسمیرو توسط گراونبرخ قطع شد و این توپ به صلاح رسید و ستاره مصری با یک ارسال زیبا، لوئیز دیاز را در موقعیت خوبی قرار داد تا ستاره کلمبیایی با ضربه سر گل اول را بزند. چند دقیقه بعد، کاسمیرو توپ را در میانه زمین لو داد و دوباره با پاس گل صلاح، دیاز گل دوم خودش و تیمش را زد. عملکرد ضعیف کاسمیرو باعث شد تا تن هاگ مجبور به تعویض او در نیمه دوم شود.

این نمایش افتضاح کاسمیرو، واکنش های زیادی را شبکه اجتماعی ایکس به همراه داشت.

یک کاربر دراین باره نوشت: "کاسمیرو بدترین بازیکن یونایتد است و به تنهایی باعث باخت ما شد."

کاربر دیگری نوشت: "اگر موافق هستید که کاسمیرو باید امروز بازنشسته شود، این توییت را لایک کنید."

یکی دیگر نوشت: "کاسمیرو باید همین امروز بازنشسته شود. او خیلی راحت توپ را لو می دهد و اصلاً خوب نیست. ترجیح می دهیم با 10 نفر بازی کنیم تا کاسمیرو در زمین باشد."

4416