پایان چهارمین روز پارالمپیک پاریس با یک مدال نقره برای ایران

پایان چهارمین روز پارالمپیک پاریس با یک مدال نقره برای ایران

پایگاه خبری فوتبالی- حاصل رقابت ورزشکاران ایران در روز چهارم بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس کسب یک مدال نقره در پارادوومیدانی بود.

به گزارش فوتبالی، در روز چهارم بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس، نمایندگان ایران در چهار رشته پارادوومیدانی، گلبال، والیبال نشسته مردان و تیراندازی با کمان رقابت کردند که حاصل آن یک مدال نقره بود.

علیرضا مختاری در پرتاب وزنه صاحب مدال نقره شد. تیم والیبال نشسته هم با برتری برابر برزیل صعود خود به نیمه نهایی را قطعی کرد.

نتایج ورزشکاران ایران در سومین روز پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس:

پارادوومیدانی

علیرضا مختاری در ماده پرتاب وزنه کلاس F۵۳ با پرتابی به طول ۸.۶۹ بعد از نمایندگان گرجستان و مراکش در جایگاه سوم قرار گرفت و مدال برنز را کسب کرد اما بعد از پایان این مسابقه کادر فنی تیم ملی به پرتاب‌های نمایندگان گرجستان و مراکش اعتراض کردند که دو حرکت صحیح نماینده گرجستان هم خطا اعلام و این ورزشکار از دور مسابقات حذف شد. بدین ترتیب با حذف نماینده گرجستان، مختاری صاحب مدال نقره شد و نماینده لهستان هم به مدال برنز رسید.

گلبال

تیم ملی گلبال ایران در سومین دیدارش برابر آمریکا به میدان رفت و با نتیجه ۱۴ بر ۷ شکست خورد اما با یک برد و یک تساوی به عنوان تیم سوم راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد.

والیبال نشسته

تیم والیبال نشسته مردان ایران در دومین بازی خود برابر برزیل با نتیجه ۳ بر صفر و با نتایج (۲۵-۱۲، ۲۵-۱۳، ۲۵-۱۹) به برتری رسید و صعودش به نیمه‌نهایی را قطعی کرد.

تیراندازی با کمان

هادی نوری، نماینده کامپوند ایران، در مرحله یک‌هشتم نهایی مقابل ناتهان مک‌کویین از بریتانیا در یک دیدار نفس‌گیر با نتیجه نزدیک ۱۴۰ بر ۱۳۹ شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

2636