ستاره جدید چلسی: این دو نفر اسطوره‌های من بودند

ستاره جدید چلسی: این دو نفر اسطوره‌های من بودند

پایگاه خبری فوتبالی - جیدون سانچو ستاره جدید چلسی فاش کرد که در زمان کودکی عاشق تماشای بازی فرانک لمپارد و دیدیه دروگبا بوده است.

به گزارش فوتبالی، در آخرین ساعت پنجره نقل و انتقالات تابستانی، جیدون سانچو با یک قراردادی قرضی یک ساله از منچستریونایتد به چلسی پیوست. همچنین بند خرید اجباری 25 میلیون پوندی در قرارداد سانچو وجود دارد. سانچو متولد شهر لندن است و از کودکی طرفدار چلسی بوده. او که در بازی امروز چلسی - کریستال پالاس رونمایی شد در مصاحبه ای به وبسایت رسمی چلسی گفت: "لندن جایی است که من رشد کردم و خیلی خوشحالم که به این شهر بازگشته ام. چلسی یک باشگاه تاریخی است. اسطوره های من، دیدیه دروگبا و فرانک لمپارد بودند و حالا فرصت این را دارم که برای این باشگاه بازی کنم و مثل آن ها افتخار آفرین باشم. احساس بسیار خوبی دارم."

"انزو مارسکا واقعاً توجه مرا به پروژه باشگاه جلب کرد. من او را از زمان حضورش در کنار گواردیولا در منچسترسیتی می شناسم. او تماس تلفنی با من داشت و راجع به پروژه باشگاه حرف زدیم. برای بازیکن جوانی مثل من، این پروژه هیجان انگیزی است و بی صبرانه منتظر بازی کردن در پیراهن این باشگاه هستم. آن ها برای یک دلیل مشخصی مرا خریدند تا به بهتر شدن تیم کمک کنم."

4416