رونمایی منچستریونایتد از خرید جدیدش پیش از بازی با لیورپول (عکس)

رونمایی منچستریونایتد از خرید جدیدش پیش از بازی با لیورپول (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر یونایتد و لیورپول در هفته سوم از رقابت های لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف هم رفته اند و باید دید که تا پایان این بازی حساس چه نتیجه ای به دست می آید.

به گزارش فوتبالی ، منچستر یونایتد در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی، مانوئل اوگارته هافبک دفاعی اهل کشور اروگوئه را از پاری سن ژرمن خریداری کرد. این بازیکن با مبلغ 42 میلیون پوند به همراه 8 میلیون پوند پاداش دیگر به خاطر عملکرد، از پی اس جی راهی منچستر یونایتد شده است.

حالا شیاطین سرخ تصمیم گرفتند که پیش از شروع بازی منچستر یونایتد مقابل لیورپول در ورزشگاه اولدترافورد، از مانوئل اوگارته رونمایی کنند. اوگارته پیش از شروع بازی منچستر یونایتد - لیورپول وارد چمن ورزشگاه اولدترافورد شد و مورد تشویق هواداران قرار گرفت. او همچنین پیراهن جدید خود را در دست گرفت. اوگارته قرار است که پیراهن شماره 25 منچستر یونایتد را بپوشد.

حالا باید دید که اریک تن هاگ سرمربی هلندی شیاطین سرخ چه زمانی از اوگارته در ترکیب اصلی تیم خود استفاده می کند و اوضاع برای این بازیکن اروگوئه ای به چه شکل پیش می رود. اوگارته در حال حاضر 23 سال سن دارد و از سال 2021 به تیم ملی اروگوئه دعوت می شود.

1471