شروع گواردیولا در بارسلونا بهتر بوده یا شروع هانسی فلیک؟

شروع گواردیولا در بارسلونا بهتر بوده یا شروع هانسی فلیک؟

پایگاه خبری فوتبالی - هانس دیتر فلیک سرمربی آلمانی بارسلونا شروع بسیار خوبی در فصل جدید رقابت های لالیگا به همراه بارسلونا داشته است و تیم او در تمامی بازی های خود به پیروزی رسیده است.

به گزارش فوتبالی ، حالا که هانسی فلیک شروع خوبی در بارسلونا داشته است، هواداران آبی و اناری ها بسیار به تیم خود امیدوار شده اند. برخی ها معتقدند که هانسی فلیک دوباره می تواند دوران درخشان پپ گواردیولا را در بارسلونا رقم بزند. اما شروع گواردیولا در بارسلونا بهتر بوده یا شروع هانسی فلیک؟

پپ گواردیولا در سال 2008 بود که هدایت بارسلونا را در دست گرفت. در فصل 2008/09 و در رقابت های لالیگا، تیم گواردیولا در چهار بازی ابتدایی خود هفت امتیاز به دست آورد. در حقیقت بارسا در آن زمان دو پیروزی، یک شکست و یک تساوی را در چهار بازی ابتدایی تجربه کرد. این در حالی است که تیم هانسی فلیک از چهار بازی ابتدایی چهار برد به دست آورده است و در حال حاضر 12 امتیاز دارد.

تیم گواردیولا در چهار بازی ابتدایی خود 9 گل زده بود و 6 گل خورده بود و این در حالی است که تیم هانسی فلیک در چهار بازی ابتدایی خود 13 گل زده است و تنها 3 گل خورده است.

روی کاغذ تیم هانسی فلیک شروع بسیار بهتری نسبت به تیم گواردیولا داشته است.

1471