تساوی خانگی شاگردان مارسکا در نخستین دربی لندن فصل

تساوی خانگی شاگردان مارسکا در نخستین دربی لندن فصل

پایگاه خبری فوتبالی- در جریان دیدارهای هفته سوم مسابقات لیگ برتر انگلیس، تیم‌های چلسی و کریستال پالاس به مصاف همدیگر رفتند که در پایان این مسابقه با نتیجه تساوی 1-1 به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، در یکی از دیدارهای مهم هفته سوم لیگ برتر انگلیس، تیم‌های چلسی و کریستال پالاس در ورزشگاه استمفورد بریج به مصاف همدیگر رفتند. این دو تیم لندنی در بازی قبلی خود پیروزی‌های شیرین و قاطعی را به دست آورده بودند. چلسی در هفته دوم با 6 گل ولورهمپتون را در هم کوبید و کریستال پالاس هم با برتری چهار بر صفر از سد نوریچ گذشت.

شاگردان انزو مارسکا این بازی را خوب شروع کردند. آبی‌های شهر لندن در بیست و پنجمین دقیقه بازی، با گل نیکولاس جکسون پیش افتادند. کول پالمر که هفته گذشته 3 پاس گل مقابل ولورهمپتون ثبت کرده بود، این بار هم پاس گل به نام خودش ثبت کرد تا آمار فوق‌العاده 4 پاس گل در 3 بازی را برای خود به ثبت برساند. در ادامه نیمه نخست، اتفاق خاصی رخ نداد و چلسی با برتری یک گله به رختکن رفت.

در نیمه دوم اما شاگردان اولیور گلاسنر شرایط بازی را متفاوت رقم زدند. در دقیقه 53 بازی، ابرچی ازه، ستاره ملی‌پوش کریستال پالاس دروازه چلسی را باز کرد تا حساب کار به تساوی کشیده شود. تا پایان مسابقه چلسی هرچه زد به در بسته خورد تا شیرهای لندن با یک تساوی به استقبال فیفادی بروند.

1428