حمله دو زورگیر به خودروی مهاجم ناپولی!

حمله دو زورگیر به خودروی مهاجم ناپولی!

پایگاه خبری فوتبالی - داوید نرس قربانی حمله زورگیرها به خودرویش شد!

به گزارش فوتبالی، در حالی که نرس سوار به خودروی خود بود، با حمله دو راکب موتورسیکلت مواجه شد که خودرویش را متوقف کردند، شیشه اتومبیلش را شکستند و با تهدید به شلیک گلوله، ساعت ده هزار یورویی که به دستش داشت را دزدیدند. 

این اتفاقات پس از بازی پارما و ناپولی رخ داد. نرس به همراه همسرش به سوی هتلی حرکت می کرد که در آن اقامت دارد. این بازیکن به حرف زورگیرها گوش داد و هر چیزی که می خواستند را در اختیارشان قرار داد و بعد از آن به ماموران پلیس شکایت کرد که او را تا هتل اسکورت کردند.

نرس در زمان رسیدن به هتل ناراحت بود و برای امضا دادن به هواداران ناپولی توقف نکرد که این موضوع باعث دلخوری هواداران تیم ایتالیایی شده بود اما همسرش در مورد این شرایط در اینستاگرام توضیح داد:" داوید باید از هوادارانی که بیرون منتظرش بودند، عذرخواهی کنند اما وقتی که از ورزشگاه در پایان بازی خارج شدیم، دو موتور سوار شیشه خودرو را شکستند و با تهدید مسلحانه از ما سرقت کردند." 

این بازیکن 27 ساله از بنفیکا به ناپولی ملحق شده است. وی در دو فصل اخیر در باشگاه پرتغالی حضور داشت و ده روز پیش با 30  میلیون یورو به باشگاه ایتالیایی ملحق شد و به نظر می رسد که شروع کارش چندان خوشایند نبوده است!

4125