آخرین وضعیت جذب ستاره گابنی؛ مذاکرات با آرون بوپندزا ادامه دارد!

آخرین وضعیت جذب ستاره گابنی؛ مذاکرات با آرون بوپندزا ادامه دارد!

پایگاه خبری فوتبالی- پرسپولیس در راستای تقویت خود به‌دنبال همکاری با یک وینگر-مهاجم گابنی است.

به گزارش فوتبالی، قرمزهای تهران در نقل‌وانتقالات تابستانه بازیکنانی مانند الکسیس گوئندوز، ایوب العملود، میلاد محمدی، فرشاد احمدزاده و علی علیپور را جذب کردند تا اوضاع نسبتا خوبی در بازار داشته باشند. خوان کارلوس گاریدو اما اعلام کرده هنوز به دو بازیکن دیگر نیاز دارد و مدیریت پرسپولیس همچنان به‌دنبال جذب بازیکن است.

پرسپولیس با گذشت سه هفته از لیگ بیست‌وچهارم، پنج امتیاز کسب کرده و فعلا می‌توان به سرمربی اسپانیایی نمره قبولی داد. سمت راست قرمزها باتوجه به جدایی مهدی ترابی، زهر فصل گذشته را ندارد و برای همین رضا درویش ابتدا سراغ جذب علی قلی‌زاده رفت. مذاکرات پرسپولیس با علی قلی‌زاده ابتدا با روند سریعی پیش رفت و قرمزها با لخ‌پوزنان در آستانه توافق برای انجام این انتقال بودند اما درنهایت باشگاه لهستانی راضی به جدایی قلی‌زاده نشد تا همچنان وضعیت پرسپولیس در سمت راست زمین نامشخص باشد.

پرسپولیس فعلا در فهرست خود یک جالی خالی برای جذب بازیکن خارجی دارد و طبق شنیده‌ها، رایزنی‌های رضا درویش برای جذب یک وینگر و یا مهاجم خارجی آغاز شده است. بعد از بررسی گزینه‌های مختلف موجود در بازار نقل‌وانتقالات تابستانی، از آرون بوپندزا به عنوان جدی‌ترین هدف نقل‌وانتقالاتی قرمزهای پایتخت یاد می‌شود.

مذاکرات پرسپولیس با آرون بوپندزا در جریان است اما سرنوشت پیوستن این بازیکن به جمع قرمزها مشخص نیست. رضا درویش به جذب چنین بازیکنی علاقه دارد و قطعا با خرید بوپندزا می‌تواند بار دیگر به اوج محبوبیت خود بین سکوهای قرمز برسد اما فعلا باشگاه پرسپولیس درحال بررسی شرایط مالی خود است و در صورتی که منابع مالی تامین شود، می‌توان این ستاره گابنی را جدیدترین خرید قرمزهای تهران دانست.

باید صبر کرد و دید درنهایت چه سرنوشتی در انتظار پرسپولیس و آرون بوپندزا است و آیا رضا درویش می‌تواند ضامن یک بمب نقل‌وانتقالاتی را بکشد یا نه.

۵۷۹۳