چهار کشوری که می‌توانند مقصد اوسیمهن باشند

چهار کشوری که می‌توانند مقصد اوسیمهن باشند

پایگاه خبری فوتبالی - ویکتور اوسیمهن مهاجم نیجریه ای ناپولی در مسیر ترک این تیم قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، ناپولی رسما اوسیمهن را از لیست خود کنار گذاشته است و این بازیکن چاره ای جز جدایی ندارد چرا که در غیر این صورت باید چندین ماه سکونشین شود. او در تابستان با باشگاه هایی نظیر پی اس جی و چلسی مذاکره کرد اما در حال حاضر پنجره نقل و انتقالات در لیگ های بزرگ اروپا بسته شده و نمی تواند به چنین تیم هایی ملحق شود. 

یکی از مقاصد احتمالی اوسیمهن می تواند عربستان باشد. پنجره نقل و انتقالات لیگ عربستان تا فردا باز است و اوسیمهن می تواند به باشگاه های عربستانی ملحق شود.

الاهلی که جدی ترین مشتری اوسیمهن بود، در حال حاضر ایوان تونی را خریده و شاید به دنبال خرید در خط حمله نباشد. با این وجود برخی دیگر از باشگاه های عربستانی نظیر الاتفاق و الاتحاد می توانند مقاصد احتمالی مهاجم نیجریه ای باشند.

گزینه دیگر اوسیمهن می تواند لیگ قطر باشد. باشگاه های این کشور نیز عادت به خرید ستارگان سرشناس دارند. گزینه دیگر برای این مهاجم می تواند لیگ مکزیک باشد که پرشور است اما بعید است که در آن جا حقوق زیادی دریافت کند. حضور در لیگ مکزیک به اوسیمهن کمک خواهد کرد تا به کشور آمریکا نزدیک باشد و در آینده به این لیگ ملحق شود.

گزینه دیگر این مهاجم هم می تواند لیگ ترکیه باشد. فنرباغچه با هدایت مورینیو می تواند یکی از گزینه های مهاجم ناپولی باشد چرا که پنجره نقل و انتقالات در این کشور تا دوازده روز دیگر باز است. 

4125