ستاره خط دفاع تیم ملی آلمان قرارداد خود را با باشگاه خود تمدید کرد

ستاره خط دفاع تیم ملی آلمان قرارداد خود را با باشگاه خود تمدید کرد

پایگاه خبری فوتبالی - ماکسیمیلیان میتلشتات، مدافع چپ ۲۷ ساله وی‌اف‌بی اشتوتگارت و مرد مورد اعتماد یولیان ناگلزمن در یورو ۲۰۲۴، قراردادش را با باشگاه خود تا سال ۲۰۲۸ تمدید کرد. 

به گزارش فوتبالی، کمی پیش از شروع بازی اشتوتگارت با ماینتز در روز شنبه، باشگاه اشتوتگارت از تمدید قرارداد مدافع کناری ملی‌پوش خود خبر داد. 

دعوت ماکسیمیلیان میتلشتات به تیم ملی آلمان و پیشرفت چشمگیر او زیر نظر سرمربی جوان ژرمن‌ها، باعث شد مسئولین اشتوتگارت در تمدید قرارداد او تعجیل کنند و طول قرارداد او را از سال ۲۰۲۶ به ۲۰۲۸ افزایش دهند. 

نایب‌قهرمان فصل ۲۰۲۳/۲۰۲۴ بوندسلیگای آلمان، علی‌رغم جذب یک مدافع چپ جوان دیگر از بایرن مونیخ، اعلام کرد که به‌منظور افزایش حقوق دریافتی میتلشتات و به‌نوعی قدردانی از زحمات او، سریعا قرارداد مدافع چپ سابق هرتابرلین امضا شده است. 

مدیر ورزشی اشتوتگارت درباره این تمدید قرارداد گفت:«ماکسی از زمان پیوستن به ما سفر چشمگیری را آغاز کرده است و پس از یورو ۲۰۲۴، سریعا مشخص شد که هر دو طرف این قرارداد مایل به همکاری بیشتری در این مسیر هستند. خوشحالیم که این کار را بدون مشکلی پیش بردیم و از این که میتلشتات را به‌ مدت ۲ سال دیگر هم در لباس سفید و قرمز خود می‌بینیم مسروریم.»

میتلشتات نیز درباره تمدید قرارداد خود افزود:«از تمدید قراردادم بسیار خوشحالم. از روز اول در اشتوتگارت احساس راحتی و آسایش می کردم و خیلی سریع در آنجا مستقر شدم. فصل گذشته برای همه ما بسیار ویژه بود؛ نایب‌قهرمانی و راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا. در اولین سال حضورم در اشتوتگارت، به سختی امکان دارد برای ما اتفاقاتی بهتر از این رخ دهد.»

میتلشتات ادامه داد: «شرکت در مسابقات قهرمانی اروپا برای من رویایی بود که به حقیقت پیوست. من از همه کسانی که در این راه از من حمایت کردند بسیار سپاسگزارم. به‌ویژه از حمایت‌های فوق العاده هواداران بسیار تشکر می‌کنم.»