بازگشت هافبک سابق دورتموند و برایتون به بوندسلیگا

بازگشت هافبک سابق دورتموند و برایتون به بوندسلیگا

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه آینتراخت فرانکفورت با قراردادی رایگان و به مدت دوسال، محمود داهود، هافبک آلمانی-سوری تیم برایتون را تکمیل کرد. 

به گزارش فوتبالی، شایعه انتقال محمود داهود، هافبک سابق تیم ملی آلمان به چهارمین باشگاه آلمانی خود رسما تایید شد. این بازیکن سابق گلادباخ، دورتموند و اشتوتگارت، به عنوان بازیکن آینتراخت فرانکفورت به پایتخت مالی و تجاری آلمان می‌رود. فرانکفورت، پس از اینکه این بازیکن 28 ساله و برایتون، با رضایتی دوجانبه قرارداد او را فسخ کردند، توانست داهود را به صورت آزاد از انگلستان به آلمان بازگرداند.

از زمانی که داهود تابستان گذشته راهی جزیره شد، سالی فاجعه بار برای داهود رخ داده است؛ از ناکامی در رسیدن به ترکیب اصلی برایتون تا پیوستن قرضی به اشتوتگارت سبب ناامیدی مدیران باشگاه انگلیسی و فسخ قرارداد این هافبک شد. همچنین تلاش‌های او برای پیوستن به تیم ملی سوریه باعث شد تا تنش‌های خارج زمین او نیز حواشی جدیدی را تولید کند.

باید دید که داهود چه نقشی را در تیم دینو تاپمولر بازی می کند. تاپمولر، که چند سال پیش دستیار یولیان ناگلزمن در بایرن مونیخ هم بود، پس از مصدومیت شدید اسکار هویلوند، خرید جدیدش در خط میانی به کمک بیشتری نیاز داشت و تصمیم گرفت تا به داهود اطمینان کند و او را به فرانکفورت دعوت کند.