سیل تمجیدها از ستاره‌ای که باعث شد جای خالی مسی در اینترمیامی حس نشود

سیل تمجیدها از ستاره‌ای که باعث شد جای خالی مسی در اینترمیامی حس نشود

پایگاه خبری فوتبالی - لوئیز سوارز توسط هم تیمی هایش در اینتر میامی مورد تجلیل قرار گرفت چرا که در غیاب لیونل مسی توانست صورتی پوشان را به سوی پیروزی هدایت کند.

به گزارش فوتبالی، مسی بیش از دو ماه است که از میادین دور است و سوارز در غیاب او، رهبری تیم را به دست گرفته است. این بازیکن اروگوئه ای در پیروزی اینتر میامی مقابل شیکاگو فایر دبل کرد تا تیمش با نتیجه چهار بر یک به پیروزی دست پیدا کند. سوارز پس از کوپا آمریکا در هفت بازی خود شش گل برای اینتر میامی زده که در دو بازی اخیر چهار گل به ثبت رسانده است. این بازیکن در سن 37 سالگی همچنان در اوج قرار دارد و شانس زیادی برای کسب کفش طلای لیگ آمریکا دارد چرا که فقط یک گل از کریستین آرانگو از رئال سالت لیک و کریستین بنتکه از دی سی یونایتد عقب است. 

فری بازیکن اینتر میامی در تمجید از عملکرد لوئیز سوارز گفت:" این کاری است که در کل دوران فوتبالش انجام داده است. چیزی در مورد او عوض نشده است. او با اعتماد به نفس ظاهر می شود و حضور موثری دارد."

یولیان گرسل یکی دیگر از هم تیمی های سوارز در موردش می گوید:" او برای ما خیلی مهم است. دو گل دیگر به ثمر رساند و در بازی قبلی نیز گلزنی کرده بود. وقتی بازیکنی شبیه او را در تیمت داری، کیفیت متفاوتی را در اختیار داری و چنین چیزی می تواند تفاوت ایجاد کند."

تاتا مارتینو سرمربی اینتر میامی نیز در تمجید از او گفت:" لوئیز بهترین بازیکن درون زمین بود. او کاملا در خدمت تیم حرکت می کند و موقعیت ایجاد می کند و گل می زند. خیلی خوب بازی کرد."

4125