کاپیتان پرسپولیس؛ تنها کاپیتان جامانده مدعیان از تیم ملی!

کاپیتان پرسپولیس؛ تنها کاپیتان جامانده مدعیان از تیم ملی!

پایگاه خبری فوتبالی - امیر قلعه نویی فقط روی نام امید عالیشاه از بین چهار کاپیتان تیم های مدعی لیگ برتر خط قرمز کشیده است.

به گزارش فوتبالی، یکی از نکات جالب لیست تیم ملی برای انجام دو بازی در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ مقابل قرقیزستان و امارات، دعوت از کاپیتان های سه تیم مدعی فوتبال ایران است.

شجاع خلیل‌زاده مدافع ۳۵ ساله تراکتور که مدتی هست به صورت مستمر راهی تیم ملی می‌شود، سید حسین حسینی دروازه‌بان ۳۲ ساله استقلال که با یک وقفه عدم دعوت دوباره مدنظر امیر قلعه نویی قرار گرفته و محمد کریمی ۲۸ ساله که پس از بازی های متداوم در ترکیب سپاهان مورد توجه کادرفنی تیم ملی هم بوده است.

نکته دعوت از این سه بازیکن اینجاست که خلیل‌زاده، حسینی و کریمی کاپیتان های سه تیم مدعی تراکتور، استقلال و سپاهان هستند و این بدین معناست که فقط کاپیتان پرسپولیس یعنی امید عالیشاه نتوانسته نظر قلعه نویی را جلب کند.

البته باید اظهار داشت عالیشاه باتوجه به مصدومیت نتوانسته خوان گاریدو و شاگردانش را در این مدت چندان همراهی کند اما نکته اینجاست که کادرفنی تیم ملی حتی در برهه‌ای از فصل گذشته که کاپیتان قرمزها بسیار سرحال بود، باز هم دعوتی از وی به عمل نیاورد.

قلعه نویی در توضیح این دعوت از عالیشاه در آن مقطع گفته بود که سن و سال کاپیتان پرسپولیس بالا رفته و البته وی رزومه و پیشینه چندانی هم در تیم ملی ندارد تا این موضوع باعث دعوت وی به جمع ملی پوشان بدون در نظر گرفتن سن و سال شود.

البته عالیشاه واکنش منفی به این ماجراها نداشته اما چیزی که باید عنوان داشت این است که امید تنها کاپیتان از بین چهار تیم مدعی است که در اردوی ملی حضور ندارد.

1997